dimarts, 16 de setembre del 2008

S'acosta l'acampada a Lilla

Tinc ganes de que arribi aquest cap de setmana, de l'acampada a Lilla, de veure-us a tots un altre cop al voltant d'aquella taula immensa, de fer molta feina: moltíssima!, de penjar-me un altre cop el foulard al coll (físicament parlant), de veure-us riure i de que em feu riure...

Foto de l'acampada a Lilla de l'any passat: així van quedar els equips de caps, afegint-hi més tard el Sergi a Follets, la Eli a Llops, l'Adrià a Raiers i l'Estel a Pioners

Fotos de la meva primera Lilla com a cap, ara farà dos anys

(Abans de marxar)

(Després de sopar, gaudint de l'espectacle montat per alguns motivats...)


4 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Que us vagi molt bé i que faci bon temps. Molta sort. Ja diràs com ha anat.

Anònim ha dit...

aii siii moltes ganes, vull saber ja qui seràn els meus nous co-caps!!! i gitaneta sino compartim unitat no pensis que te'n lliuraras de mi tan fàcilment!!! que lo sepas!!


xurri nose que fer... hi vaig, no hi vaig, hi vaig....



fins demà!!!

Lara ha dit...

ja saps el què en penso jo Noe! Fes el que realment vulguis en cada moment, sense que et precupi el demà ni els demès...

A vegades cal pensar una micona més en un mateix i fer el que a un li ve de gust, tu.. osti Noe, ves-hi cony!

pablo ha dit...

noves unitats i equips de caps, noves idees i noves il·lusions. Imprescindible tot per a continuar construïnt el futur. A Reus i a tot arreu! Ànims!

Au, ens veiem en breu. O era que no? ;)