dimarts, 3 de juny del 2008

Lo bo es fa esperar


Aquest personatge de la foto, després de tota una vida, a partir d'AVUI ja pot començar a ensenyar oficialment a nens diminuts! Sí, ja sóc mestra!
Ara és quan comença tot, i és quan veus la gran responsabilitat que tens i lo privilegiada que ets de poder exercir l'ofici més bonic que hi ha i per mi, el més difícil.

Estic contenta pel dia d'avui, per tot en general, i tot i que avui se m'hagi acabat la vida d'estudiant em quedo, entre d'altres, amb aquesta gent...


Tot un privilegi haver-los conegut en aquests 3 anys...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

buaaa que bé!!! FELICITATS A TOTS EN SERIO!!!!! segur que sereu unes molt bones mestres, hi posaria la ma al foc!!!


això ho hem de celebrar!!!


muuuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yasmina ha dit...

felicitats!!!

ara a descansar una miqueta!!

el foulard de la photo és l'oficial de la caravana, el lila és perquè era el color del centenari (o de l'escoltisme? ara no ho tinc clar...) i el beig, per el color de la sorra del desert :D

un petó enorme!!!

jon juarez ha dit...

ZORIONAK!!!

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats!!!

Felicitats a tu i a tots els alumnes que escoltaran els teus rotllos... llàstima que ja vaig camí dels 20 sinó encara em colaria en alguna classe teva, jejej

inga saltadora de puentting frustrada ens veiem per aquí dalt algun dia...

Anònim ha dit...

Felicitats sita lara!!!!

quina embeja, jo ncara no se ni si hi entrare aquest any...

a viam quan ns veiem!!!

vagi b!!

Anònim ha dit...

moltíssimes felicitats :)

[no postejo més, només em limito a redireccionar-te a www.fotolog.com/chalese]

un mua!

sònia ha dit...

Moltes felicitats Lara!!
La veritat és que els teus alumnes tindran molta sort de tenir una mestra tan motivada i convençuda!!

Tal i com està avui en dia el món de l'educació, el que és tot un privilegi és veure com encara hi ha mestres que s'ho creuen això d'educar...

Així que avui me n'alegro molt per tu....però encara me n'alegro més pels nens i nenes que es trobaran amb tu durant el camí!!

Sort en aquest nou repte!;)

Pas de Vianants ha dit...

Moltes felicitats. Ara comença realment la teva carrera, però s'anomena experiència, però és aquí on realment aprendras.