dijous, 29 de maig del 2008

Trobada de formació 2007

Us enrecordeu que a la trobada de formació del 2007 ens van fer escriure un desig en un paperet? Us enrecordeu que ens el van fer ficar en un pot comú, i... us enrecordeu del què van dir que farien d'allò?
Mireu!




Jo no m'enrecordava... i avui mirant i remirant me n'he enrecordat de que d'allò en van fer una espelma, l'espelma de la pau i de que la cremarien a la 21a Jamboree!! La del centenari...
Ai nosé, m'ha fet il·lusió enrecordarme'n d'això ara... jejeje, encara m'enrecordo del desig que vaig demanar :)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Lara!!! a veure si funciona això..jajaja mmmm espero que surti el missatge... Jo també vaig estar mb a la tro3, no em conecto gaire al messenger però el passo el meu correu ok?
catin1714@hotmail.com

Per cert he vist alguns links de grups de música al teu blog, coincidim bastant jejeje ens alguns ..
petons enormes, per cert ja que tens un fotolog posat, podries posar fotos i introduir-te en aquest món!! jaja fins aviat!!

Lorena

Yasmina ha dit...

Jo no recordo que vaig posar .$
Ara em faria gràcia poder fer-ho...

Quina mala memòria que tinc a vegades!!

Petons guapa!

Yasmina ha dit...

per ceeeeeeeert ara que veig que tens gossos a la llista de grups de musica!!

venen de concert a rubi el 29 de juny! gratis!! t'hi apuntes?? pots dur-te més gent si vols! no cal dormir perquè es la nit golfa i hi ha parranda fins a les 6 del matí, que donen esmorzar!

ja em diras que et sembla el plan!

;)