diumenge, 12 de desembre del 2010

El genoll i jo

Des de fa unes setmanes això és el que veig cada dia quan m'aixeco a la meva tauleta de nit, aquest cap de setmana he anat a buscar les dosis que em faltaven i tornem-hi un altre cop. I es que ara ja sé realment el problema que arrosega el meu genoll des de fa ja dos anys.

Per ara puc dir que per aquest hivern s'han acabat les sortides i cims amb neu (i sense també, és clar). Em caldrà molta paciència i molts ànims, us ho asseguro! De mentres, escrivint aquest post m'han vingut dues sortides al cap i per ara em quedo amb el seu record que espero que m'alimenti durant tot aquest temps:




Fins quan el genoll m'ho permeti muntanya!

3 comentaris:

Minerva ha dit...

Aiix.. Bé, aquest serà una altre "mena de cim" que superaràs sense problemes i amb l'alegria que et caracteritza.
Ho saps oi?

Ànims bunica!

Minerva ha dit...

Mongui?

Mon ha dit...

Bon Nadal i que passis molt bones festes plenes de llum Lareta! unpetonàs :)