dissabte, 12 de juny del 2010

"Organitza-li una festa de comiat a la teva cama"

"El càncer em va prendre molt: un pulmó, una cama, una part del fetge, mobilitat, experiències, anys d'escola... però potser la pèrdua més sentida va ser la primera, la de la meva cama; recordo que el dia abans que me l'emputessin, el metge em va dir: Organitza-li una festa de comiat a la teva cama.

...

A aquella festa de comiat tan curiosa hi vaig convidar la gent relacionada amb la meva cama: un porter de futbol a qui vaig clavar quaranta-cinc gols en un partit (bé, només n'hi vaig marcar un però el vaig convidar), una noia amb qui vaig fer peuets sota la taula, una paio amb el qual feia excursionisme i també vaig convidar a un amic meu que tenia un gos que em va mossegar la cama quan tenia deu anys. El pitjor és que el gos també va venir i va intentar tornar-me a mossegar. "

No és genial això???

1 comentari:

Minerva ha dit...

Què bó!
Jo ho he llegit això! de quin llibre és?? no me'n recordo..
Petons grans!